2.13.2012

New In: Tamron 18-270mm

Om præcis en uge har jeg fødselsdag, og det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg glæder mig! Min familie og nærmeste venner kan i hvert fald godt skrive under på at jeg glæder mig. Jeg tæller ned og fortæller dem konstant hvor mange dage der er til min fødselsdag. Tror de er ved at være lidt halvtrætte af det, men jeg hygger mig, haha :-)

I torsdags fik jeg min første fødselsdagsgave i år. Det var fra min farmor og farfar. Jeg fik et nyt objektiv. Et Tamron 18-270mm F/3.5-6.3. Jeg har længe ønsket mig det, så jeg var super glad for at få det.






Jeg har ikke fået prøvet det så meget endnu, så jeg glæder mig til at få afprøvet det noget mere. Det stiller skarpt hurtigt og lydløst hvilket kun er et plus efter min bog. Jeg kan mærke at dette objektiv og jeg bliver trofaste makkere til diverse koncerter!
Julie.

20 kommentarer:

  1. Hey Julie:) Jeg ønsker mig også det objektiv selv vildt meget:) Ved du hvad det har kostet?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anonymous!
      Det har kostet lidt under 4000 DKK :-)

      xxxx,
      Julie.

      Slet
  2. Hvor er du heldig. Stort tillykke, på forhånd. :-)

    Jeg bliver selv 17 her den 26 februar, det glæder jeg mig fandeme også til! :-D

    Thor Kirkholt
    www.kirkezphoto.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, Thor - og tillykke til dig også :-)

      Slet
  3. Hvorfor vælger du egentlig et Tamron? Mindes at du har sagt på et tidspunkt du var til originaler ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg også, men jeg nævner også samme sted, at jeg er lidt dobbeltmoralsk på det punkt med originaler, da jeg på det tidspunkt gik og drømte om netop dette objektiv. :-)

      Skrev den gang: "Jeg har kun Canon objektiver, da jeg er en lille smule imod "kopi" linser. Jeg vil hellere have kvalitet frem for kvantitet. Dog vil jeg gerne indrømme, at jeg er lidt dobbeltmoralsk på dette punkt, da jeg går og drømmer om et 18-270mm objektiv fra Tamron." :-)

      Slet
  4. På forhånd tillykke med fødselsdagen, Julie.

    Nu er jeg ikke så ferm inden for fotografering og teknik, så jeg må indrømme, at det, der fangede min opmærksomhed i dette indlæg, var de små cupcakes, du har stående. Nu er jeg så til gengæld også blevet helt lækkersulten ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, mange tak! :-)
      Du har ret, de små cupcakes kan sagtens gøre en helt lækkersulten. Tror bare ikke de smager særlig godt, da de er lavet af noget lignende gips :-P

      Slet
  5. Guud et lækkert objektiv! Er det til Canon eller Nikon? (eller noget helt trejde)

    SvarSlet
  6. Dejligt med fødselsdag og gaver(:
    Din blog er virkelig god, og jeg har nu også været fast læser i et stykke tid.
    Vil du måske tage et kik forbi min blog?(:

    Ps. Tillykke på forhånd:D
    http://clarastenfeldt.blogspot.com/

    SvarSlet
  7. Wow en lækker gave at få!!

    SvarSlet
  8. Sikken lækker babe, du har fået dig der! Elsk ham højt.

    SvarSlet
  9. Nøj, du er heldig.
    Sikke en god og lækker gave at få.

    Du må have en skøn fødselsdag og tillykke herfra :)

    KH Camilla, www.NativePassion.blogspot.com

    SvarSlet
  10. Hey Ulle. Super fed gave. Jeg har også kigget på præcis samme object, bare til Nikon :-)

    SvarSlet
  11. Åh, GID det var mig!! :-) Vil så gerne have et lækkert opjektiv som det du har. Jeg må desværre nøjes med standarden "18-55" so far. Heldigvis bliver jeg student til sommer, og så kan jeg jo håbe der falder lidt af til sådan et lækkert et! :-)

    Super lækkert og SÅ snyd! ;-)

    Knus Rikke
    / www.rikkesunds.blogspot.com
    Kig forbi :-)
    Ps. er blevet fast læser, glæder mig til at se mere :-)

    SvarSlet
  12. Fede tasker! sååååå fede!
    Måske kunne vi følge hinanden via. Bloglovin?
    xoxo
    http://justthouhgtsofablonde.blogspot.com/

    SvarSlet
  13. Mange tak for alle jeres kommentarer! Det er jeg super glad for!

    xxxx,
    Julie.

    SvarSlet