3.08.2013

Mor


I nat drømte jeg den skønneste drøm. Jeg var på tur med min mor, og vi havde bare den bedste og hyggeligeste tid sammen. Da jeg vågnede var jeg helt skuffet over, at det bare var en drøm og ikke virkelighed. Alt jeg ville have var bare et lille kram fra dig mor. Vi skypede sammen i går i over en time, bare mig og min mor, og det var så rart. Hun er den kvinde jeg ser aller mest op til i hele verden. Når jeg bliver stor, vil jeg være som dig mor. Jeg savner dig sådan. Savner vores tider på sofaen med film og tv-serier, shoppingture, seriøse snakke, cykelture, små oplevelser.. Glæder mig uendeligt til at gøre det hele med dig igen, men mest af alt bare til at være sammen med dig igen. Det bliver så rart. 
Vi ses om 97 dage <3 




2 kommentarer:

  1. Jeg er også udvekslingstudent lige nu, dog i USA, men jeg forstår fuldstændig hvordan du føler. Og selvom det bliver sørgeligt at tage hjem igen, så bliver det mindst ligeså godt at se alle igen :-)

    SvarSlet
  2. Åh, hvor er det flot skrevet!! ELSKER din blog Julie, bliver så glad når jeg ser, at du har lavet et nyt indlæg. xx

    Kig gerne forbi min blog, hvis det lyster.
    // annapedersenblog.blogspot.dk

    SvarSlet